neděle 24. června 2012

Lenoška

Týden bez článku a já se za to omlouvám. Řada byla na mě, ale já jsem líná jak nevím kdo. Spíš jsem teďka víc do her (v tomhle se cítím jak kluk) a filmů, než do blogu. Ve škole je to pohodový, už se neučíme. Začínám chodit s děckama na koupáky. Zítra ve škole bude zase pohodička, máme odevzdávat učebnice, klíček od skříňky, však to znáte ) Chci si tenhle týden užít co nejvíc, protože se s děckama vidíme naposled.  Fotky přidávám ještě z minulého týdne.

Jakou třídu končíte teďka vy?


  

3 komentáře:

  1. pekné fotky :)

    budem rada, ak navštíviš môj blog a možno by sme sa mohli navzájom follownutť?

    http://moonlightdreams-miadra.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. pekné fotky :) v škole sa tiež neučíme, dokonca máme zajtra voľno ! :)

    OdpovědětVymazat