pátek 13. července 2012

привет !

Feel ggoooooood!
      Prázdniny jsou v plném proudu a já si je užívám na 100% ! Začátkem července jsem společně s Kač byla na koupališti a taky jsme byli na chatě u kamaráda, který pořádal grill party ) koncem týdne jsem odletěla na dovolenou, společně s mámou. V Rusku jsem sice už poněkolikáté , ale letos je to tu zatím nejlepší. Byli jsme už v Zoo, na Rudém nám., v nákupním centru (které jen tak mimochodem leží pod zemí a má až 4 patra), po pár obchodech (nebudu fotit ty věci, nejsem hadrářka) a o víkendu se chystáme ještě do Planetária, Technického muzea, centra Moskvy (kde jsou budovy jak v New Yorku) a také za pár příbuznými. Je tu toho hodně co dělat. Jen mě mrzí, že jsem vynechala 1. český minecon a že je tu pomalejší internet, jak u Kač doma :D . Postupně budu přidávat fotky a snažit se tak nezanedbávat ten blog. V srpnu bych měla začít točit s kamarádem let's playe , tak uvidíme, jestli na blog budu psát méně a nebo vůbec. Kde vy trávíte vaše prázdniny? Mějte se hezky a užívejte prázdnin ! ))


břuch!

Potěšení na večer,  Mojito domácí výroby od Kač
Ano Kač si to furt vyholuje a ano, já si ty vlasy nechávám dorůst




Když grillovačka, tak s pořádným ohněm 

1 komentář:

  1. Jé do Ruska bych se podívala! :) A ta grill party mmmmm :) Já trávím prázdniny hlavně s přítelem ;)

    OdpovědětVymazat