sobota 9. června 2012

Ohňostroje

Layout je hotov. Jsme s ním spokojené, dělal nám ho náš kamarád Damixk . Celý týden děláme ve škole na prezentacích, které pak musíme přednášet před částí druhého stupně a před učitelkami. Nechápu k čemu je to dobrý, když známky jsou už stejně uzavřený. Kač si taky obarvila vlasy na černo, co na to říkáte? V pátek jsme s Kač vyrazily na ohňostroje. Bohužel jsme samotné ohňostroje neviděly ale i tak jsme si to dost užily. Já sice měla pak menší problémy doma, ale co už. Na zítra chystáme filmový maraton. )


Protože rádi všechny ztrapňujeme a hlavně samy sebe, přidávám fotku z pátku.



9 komentářů:

  1. Design je pěkný.:) Mám Nikon L120.:)

    OdpovědětVymazat
  2. taky se mi moc líbí :) už jen ta myšlenka dělat blog ve dvou :))

    OdpovědětVymazat
  3. jasne sem pravidelny ctenar!!))
    brno stred,a vy?

    OdpovědětVymazat
  4. Uz se tesim na další příspěvky :))
    Blog budu určitě sledovat :)
    W.

    www.wooklook.blogspot.com
    Když budete chtít mrkněte se i kě mě :)
    thx. :)

    OdpovědětVymazat
  5. nevím proč ale jsi mi(L.) nejaka povedoma.:DDDDDhaha.

    OdpovědětVymazat
  6. tančila jsem v beat.upu(nevim jestli znas)
    no na party nechodim(zatim),matka me nepusti skoro nikam))
    a kolik ti je vlastne?))(jestli to neni tajne.\:DDD)

    OdpovědětVymazat
  7. me je dvanact)))
    takze asi neni divu ze me matka nikam nepousti.:DDD

    OdpovědětVymazat